Konverze *.doc

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Říjen 12 11:36:06 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Jaroslav Ille wrote:

> Zdraviím ve spolek,
>
> narazil jsem na následující problém, potřebuju konvertovat M$ word
> dokumenty do něčeho lidského (kword, html, txt).
> Zatím sem hledal na freshmeat a našel tam jen wv.0.6.5.tar.gz ale bohužel
> ani přes největší snahu sem ho nepřeložil.
>
> 1. existuje něco v RPM pro RED-HAT 7.1 cz
> 2. existuje vubec nějaký vyzkoušený konvertor, kromě výše uvedeného
> --

	Nejsem si jisty, jestli v RH, ale v Debianu pouzivam mswordview,
konvertuje do HTML, ale mam pocit, ze umi jen novejsi verz (tj. W97). Dela
jenom z docu, RTF neumi.

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html