nestartuje linux

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Říjen 12 14:27:22 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Oct 12, 2001 at 11:08:53AM +0200, Lubor Kolar wrote:
> Podle mne to musi jit vyresit elegantnejc.
> Cili evidentne je problem v 486 vs Pentium a protoze to pise u vseho, tak
> nejspis v nejake sdilene knihovne, kterou pouziva vsechno. Zas az tak do
> toho nevidim, ale melo by jit vystopovat, kterou soucasti systemu to je.
> Co na to mistni guru?

;-)

hazard:~# ldd `which mount`
        libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x4001c000)
        /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

Tak se nam to smrsklo na kernel a glibc, ne?

Jeste jedna rana od boku: neni to nahodou 486SX? Pak by bylo nutne jeste
do kernelu zakompilovat emulaci matematickeho koprocesoru...
Ale to by asi kernel nenabehl vubec...

Takze by mel byt zrejme problem v (g)libc...

> LK

Zdravi
Honza Marek
--