Quota, nastaveni grace time

Jan Kara jack na ucw.cz
Pátek Říjen 12 15:34:48 CEST 2001

  Ahoj,

> [...]
> </cut>
>
> Kdyz opustim vi, ktery byl spusten v ramci edquota, a to i aniz bych
> udelal jakoukoliv zmenu, dostanu hlasku:
>
> <cut>
> Can't parse grace time: 7
> Do you want to edit file again (y/n)?
> </cut>
>
> Kdyz dam "n", program se ukonci, ale pripadne zmeny se neulozi. Kdyz
> dam "y" a opravim "7 days" na "7days", tak dalsi pokus o ukonceni probehne
> v poradku, a i pripadne zmeny se ulozi. Nicmene pri opetovnem spusteni
> "edquota -t" tam zase ty mezery jsou a zase je nutne je odstranit.
  No to je tim, ze jsem tam mel chybu ve format stringu a nevsiml jsem si toho...

> Navic, prestoze zmenim hodnotu grace time treba na "3 days", resp.
> "3days" (a ta hodnota se fakt ulozi), tak quota se porad tvari, jakoze
> grace time je 7 dni (tj. ta puvodni hodnota)...
  Co myslite tim tvari se? To, ze uzivatele, kteri jiz prekrocili softlimit
budou mit stale 7 dni je 'feature' a ne 'bug' :). Funguje to tak, ze vzdy kdyz
uzivatel prekracuje softlimit, tak se mu nastavi cas, kdy to vyprsi (jako treba
15.10.2001 9:00:00). Z toho je pak uz asi jasne, jake vlastnosti to ma.. :)
  Jinak vrele vam doporucuji si stahnout novejsi verzi quotovych utilit:
http://www.sf.net/projects/linuxquota/
  Tyhlety stare utility maji par bugu (ty nove je maji tedy dle Murphyho take,
ale o tech nevim :)).

									Honza