Konverze *.doc

Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pátek Říjen 12 21:17:27 CEST 2001

Milan Svoboda wrote:

> [...]
len tak mimochdom...sam pouzivam staroffice6.0 a som velmi spokojny ...
ALE....je reportovana chyba, ze pri otvoreni a pouziti akehokolvek
dialogu prestane v danom dokumente fungovat mrtva klavesa co je v prostredi
cestiny/slovenciny velmi neprakticke..je nutne ulozit dokument, zavriet
dany dokument a otvorit nanovo..reload nepomaha
a ja uz som sa tak tesil, ze mam vyrieseny posledny problem pri prechode
firmy na linux :-((

        peter