sam sobe providerem

Ales Horak ales na rupnw.upol.cz
Sobota Říjen 13 10:23:23 CEST 2001

Miroslav Kolombo wrote:
> proti tomu
> >
> Tomu dost dobre nerozumim.
> Pokud je spravne nastaven klient a nekdo si hloupe nezrusi heslo,
> tak to musi chodit stale.
>
> Nejcastejsi problem je zapomenute heslo, popripade doplneno o tvrzeni:
> "Tam zadne heslo nebylo ..."
>
> Z toho plyne:
> server na dosah, znalost hesel zakazniku, dopilovany system kontroly
> funkcnosti a poctu nevybranych mailu ...
> Web radeji obsluhovat sam .....

Moje poznamka nic noveho neprinese, takze se omlouvam, ale nemuzu si
pomoct.
Vas postoj me opravdu moc rozesmal - nic ve zlem, je videt, ze jste
nikdy nemusel delat jakoukoliv technickou podporu uzivatelum. Kdyz
budete mit svuj system pozlaceny, nebude v nem existovat ani jeden
backdoor, nikdy nic nespadne, vsechny error logy budou prazdne a kazde
rano Vas bude vitat hlaskou "behem me sluzby se nic zvlastniho
nestalo...", vsadim se ze minimalne jednou denne Vas uzemni nektery
uzivatel dotazem, nebo poznamkou typu: "me nefunguje posta, co mam
delat."

--

                             Ales Horak
                        Library_Sys_admin()