Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

Mira Tempír mira na cekit.cz
Sobota Říjen 13 17:10:27 CEST 2001

| Odbouráme tedy všechny bezpečnostní valy, protože každý z nich je
| prolomitelný, je to jen otázka jak snadno. Pokud je někdo prolomí, mají lidé
| falešný pocit jistoty. Tudíž nejsou žádné bezpečnostní prostředky k ničemu,
| protože tím ve skutečnosti nezískáte žádnou ochranu. Každý, kdo získá práva
| k Vašemu firewallu, k Vašemu počítači, každý, kdo získá administrátorská
| práva k Vašemu systému může přečíst to, co potřebuje.
|
| A přesto je třeba v Unixových systémech funkce crypt(), která umožnuje
| zašifrovat soubor. Přesto nejsou hesla v Unixu nešifrovaná, přesto, že by
> [...]

Fetchmail je pop3 klient. Fetchmailu nestaci umet overit heslo, k tomu ani
neni urcen. Fetchmail pouze musi umet poslat spravne heslo pop3 serveru.
Takze i cely zbytek Vaseho dopisu je mimo diskusi.

--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic