ne2k-pci a 2.4.10

David Tok theo na coolnet.cz
Sobota Říjen 13 19:24:34 CEST 2001

On Sat, 13 Oct 2001, Petr Šobáň wrote:

:On Thu, 11 Oct 2001, David Tok wrote:
:
:Jak jste ten .config přetahoval ?
:
:Na novém - 2.4.10 použijte make mrproper, potom překopírujte .config a
:proveďte make oldconfig a až potom si hrajte s make menuconfig.

Save Configuration to Alternate file
Load an Alternate Configuration File

make dep modules modules_install bzImage install

(Vse RH 6.2)
Podotykam, ze vsechno funguje v pohode na jadrech < 2.4.10 /* Vyssi jsem
zatim nezkousel :-( */

:> Pokud je ne2k-pci v jadre tak zarizeni nenajde (zadna zminka o eth v
:> dmesg), kdyz ne2k-pci udelam jako modul, tak 8930.o se natahne v pohode,
:> ale pri insmod ne2k-pci to odmitne modul natahnout s vysledkem no such
:> device. (NE*000 na ISA i RangeLan2 najedou v pohode).
:
:Skus se na ty realteky podívat jeho nastavovacím programem (pro dos).
:A modulu ne2k-pci zadat přímo adresy a irq karet.
:Jak říkám mám tyto karty a nahrání jako modul funguje, i přímo v jádře to
:taky funguje.

Ta karta je 100% v pohode a na nizsich jadrech funguje 100%, ale zkusit to
muzu. ( => nepredpokladam problemy tipu IRQ a podobne).

Tu 2.4.10 tam nutne nepotrebuju, je to router, ktery jede tak jak ma i na
2.4.6, takze nevidim duvod k upgradu jadra (snad az bude 2.6.x :-), spis
me to zajimalo z hlediska skrytych vad HW, nebo jestil je to problem
jadra.

diky za reakci.

-- david tok