Problem s callbackem

Viktor Voráč jump na volny.cz
Sobota Říjen 13 22:41:40 CEST 2001

DD vsem a slunne pocasi,
 mam jeden dotaz nebo spise problem tykajici se callbacku.
System RH6.2 kernel 2.2.14
Mam dostupny jeden callback na masine W2000server.
Kdyz se na ni napichnu ze stanice W2000prof, v pohode mi
zavola nazpet.
Pokud se na ni napichnu z Linuxu pres wvdial, pripoji se,
ale zustane viset. Pokud se napichnu pres KPPP, tak se modem odpoji
a rekne, ze spojeni bylo predcasne ukonceno. To vse az po korektnim
overeni jmena a hesla.
V napovede k KPPP jsem se dozvedel, ze callback na NT
neni nejjednodusii a ze je treba recompilovat pppd. Hmmm, jak? A kde?
Pak jsem prolezal prikaz callback....ve  /var/log/mgetty.log.callback jsem
se dozvedel, ze nemam spravne nakonfigurovany soubor
/etc/mgetty+sendfax/callback.config . Ten tam ale vubec nemam.
To si ho mam vymyslet? Nebo mam neco doinstalovat?
Je to zkutecne tak slozite si nechat zpet zavolat z RASu z NT nebo jsem
takova trubka?

Diky za zrejme poradny kopanec (snad ne do HOWTOs).
MontyJack

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.