Prvni dojem ze StarOffice 6.0 Beta

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Neděle Říjen 14 13:08:01 CEST 2001

Hezky den vsem,

Jiste to jiz mnozi z vas zjistili, ale pro ty kteri jeste s uvedenym
balikem neexperimentovali :

* instalace pod Win i Linuxem (s parametrem -net) bezproblemova.

* doba spusteni priblizne stejna jako u SO5.2

* instalace se snasi s SO5.2 (to by melo byt asi normalni, ze?)

* pise hezky cesky - problemy jsou ale pri psani velkych pismen s
diakritikou,
   nefunguje (neni videt efekt) klavesy pridavajici hacek/carku na velke
pismeno.
   Nevite nahodou nekdo jak to vyresit?

* text napsany pod Linuxem a ulozeny ve formatu MS Word 97/2000 a RTF
   precten pod Win bez problemu (ve Wordu (DOC, RTF) a Atlantisu (RTF))

* text ulozeny v nativnim formatu rovnez zobrazen ve Win bez problemu.

Jen pro doplneni zakladni parametry pouzitych PC:
RH 6.2cz, cast balicku upgradovana na 7.1cz, 128 MB RAM, K6-2 450
Win98, 64 MB RAM, Celeron 300A

Upozorneni :
Testovano jen na jednoduchem dokumentu se zakladnim formatovanim
textu a vlozenyma tabulkama. Pouzite pismo Thorndale. (V Atlantisu je
vysledek zobrazen v Timesu.)

Vysledny dojem:
Zatim se zda ze je to presne to co jsem potreboval.
Zatim jsem ale nemel prilezitost testovat tisk pod linuxem (nemam
pripojenou tiskarnu).
Jeste zmensit hardwarovou narocnost a trochu zrychlit startovani ...

Jake mate zkusenosti vy ?

Petr