Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandra

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Říjen 14 10:56:27 CEST 2001

 MK> a) distributori maji (temer) to same, takze vlastnim prekladem
 MK>    neziskam vubec nic (krome toho, ze oni na rozdil od Tebe
 MK> pouziji
 MK>    nektere Alanovy overene opravy), spise ziskam to, ze vec X a Y
 MK>    nebude fungovat a budu prekladat znova.
 MK> b) 2.2.19 je uz temer 3 roky stabilizovana, ma ve vanilla stavu
 MK> slusnou
 MK>    hodnotu a neda se pouzit jako argument na soucasne 2.4.x jadra,
 MK>    protoze tem je teprve 9 mesicu.

Namitka proti distributorskym jadrum mozna vychazela z toho, ze je
mozne, ze si do jader budou davat zaplaty, ktere zmodifikuji jadro tak,
aby uzivateli maximalne ztizili prechod k jine distribuci. Myslim, ze
by pomohlo ujisteni, ze jak se bude 2.4.x postupne stabilizovat, bude
ubyvat patchu v distribucnich jadrech a ty tim padem budou stale
blizssi referencni vanilla verzi az nakonec v poslednich trech verzich
rady 2.4.x budou distibutorska jadra zamenitelna bez problemu. Bude to
tak, nebo uslysime argumenty o tom, ze 2.4.x je vlastne vice vyvojova,
nez stabilni a patche jsou potreba i do verze 2.4.30? Sorry, jsem tak
trochu paranoik. :-)

Petr

... Kazdy chce jit do nebe, ale nikdo nechce umrit.