MANDRAKE 8.1 je super

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Neděle Říjen 14 20:11:29 CEST 2001

-----Original Message-----
From: David Rohleder [mailto:davro na ics.muni.cz]
Sent: Sunday, October 14, 2001 12:47 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: MANDRAKE 8.1 je super

bwp na centrum.cz (Pavel Stárek) writes:

>A drobny nedostatek jako je preklad jadra - to je opravdu vysmech.

No to je vynikajici. Sice nejde zkompilovat jadro, ale jinak to je super.
:-DDD
Nicmene v tomto ohledu bych nutne nevinil zrovna Mandrake, soucasne jadro
obsahuje tolik bugu, ze podobny problem zacina byt vicemene standardni. :-/

>Ale kdo chce vsechny bells and whistles, tak musi pocitat s tim, ze mu
>nemusi neco fungovat.

Me by stacil nejaky bezproblemovy kernel z rady 2.4, bohuzel zatim jsem
hledal marne. :-((