C, python, perl, ...?

mira mira na tmapy.cz
Pondělí Říjen 15 08:13:19 CEST 2001

 NEjaky cas programuji v UNIXu v C a resim nasledujici vec -

potrebuji napsat jistou aplikaci a premyslim, ktery programovaci jazyk
bude nejvhodnejsi - rad bych slysel vase zkusenosti. Aplikace by mela
mit ruzne komponenty a mela by umet mj.:
 - komunikaci se siti (UDP,TCP,...)
 - komunikace se seriovym rozhrani (/dev/ttySx)
 - podpora pri praci s databazemi (INSERTY, ...) - db. typu Oracle,
Postgres (v nouzovce MS SQL)
 - delat jiste vypocty nad daty

 Promyslim varianty: C/C++,Python,Perl ... jake jsou Vase zkusenosti, co
je na tento pripad vhodnejsi? Napr. v C se mi zda neefektivni podpora
databazi, jini rikaji, ze python je lepsi nez perl, ...

		Michal Řada, Mgr.

 PS: Zkusil jsem podle METAFAQ se spojit s konferencí python na
listserv na pvt.net, lec dosla mi hlaska mj.:
                         The Postfix program

<listserv na mail.nextra.cz>: unknown user: "listserv"

Takze nekdy priste :-).