Prosim -- nefunguje mi delete

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Pondělí Říjen 15 09:04:27 CEST 2001

On 14 Oct 2001, Matej Cepl wrote:

> [...]
> tak v gnome-terminalu mi klávesa Delete produkuje jenom tildu (t.j.,
> pokud tomu dobre rozumi nejedna se o neco, co by bylo mozno napravit v
> .Xresources/Xmodmap). Showkey mi na konzoli ukazuje, že Delete produkuje
> keycode 111. Jak mám přesvědčit Linux, aby tuhle klávesu bral na vědomí.
> Je to ještě o to podivnější, že v některých X aplikacích (gnucash, lyx)
> to funguje bez problémů. Ať hledám v dokumentaci, archivu listu, a
> kdekoli jinde nemohu na nic rozumného přijít. Setkal se s tím někdo
> (konfiguraci češtiny mám standardní z instalace RedHatu, nijak jsem si s

Me funguje "\e[3~": delete-char v ~/.inputrc, ale tohle by uz melo byt u
RH v /etc/inputrc. Take se podivejte do preferenci toho terminalu. Jsou
tam k tomu nejmene dve polozky Swap backspace/delete (tu mam zapnutou) a
delete generates DEL/^H kterou mam vyplou.

Do /etc/sysconfig/keyboard dat
KEYTABLE=cz-lat2

--
Michal Kašpar