problem s ping a tracert

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Pondělí Říjen 15 09:53:32 CEST 2001

On 15-Oct-2001 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>       Budu skaredy, ale jak jstena hodnotu 40 prisel? O teto featuer vim,
> drive (RH 4.X?) manualova stranka k /etc/inetd.conf obsahovala popis
> vcetne default hodnoty, novejsi man /etc/inetd.conf o tom vsak skryte
> mlci, aspon jsem to tam nenasel...

taky budu skaredej - cervenou karkulku na svem PC nemam, a moje drriivekurre
ma v man strance stale tech 40.

The optional ``max'' suffix (separated from ``wait'' or ``nowait'' by a
dot) specifies the maximum number of server instances that may be
spawned from inetd within an interval of 60 seconds. When omitted,
``max'' defaults to 40.

BTW, proc nemam RH - protoze napr. dokumentace, dale baliky maji uvedene jako
puvodniho autora nekoho, kdo se silene nas...tve, kdyz se ho zeptam na chybu
v jeho sw, protoze to neni jeho sw a jeho zdrojaky nekdo prasacky ohackoval
... atp.

---
Zdenek Havelka
madloki na mail.cz