2.4.9 & apache-1.3.20

David Tok theo na coolnet.cz
Pondělí Říjen 15 12:01:45 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Zdenek Havelka wrote:

:On 15-Oct-2001 David Tok wrote:
:> MaxClients mam nastavene na 150 a kdyz jsem se na pocitac nalogoval, tak
:> bezelo 150 procesu apache a proto apache nebyl schopen fork-u.
:> killall httpd, ani kill -9 <cislo nektereho threadu> nepomohlo.
:
:
:Jestli to ma byt server a ne workstation, co treba zkusit:
:
:vi /usr/src/linux/include/linux/limits.h -> OPEN_MAX=???

OPEN_MAX=256

:BTW, opravdu je potreba 150 soucasnych spojeni ?

bylo to defaultni a nemenil jsem ho, po vycerpani 150 me zustava 106
volnych, takze muzu klidne opravovat pres ssh. Doporucujete pocet snizit?

:u serveru je samozrejme vhodne upravit i celkovy pocet otevrenych souboru v
:systemu ("sysctl fs/file-max", "sysctl fs/inode-max")

fs.file-max = 8192
fs.inode-max is an unknown key (je to 2.4.9)

:Ted se bavim o jadre 2.2.x

asi taky brzo zacnu, diky za odpoved.

-- david tok