vzdalena sprava Orinoco AP, OR atd

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Pondělí Říjen 15 14:03:48 CEST 2001

Zdravim,

  hodne SNMP kodu je tady:

    http://www.inotech.com/mibs/vendor.html

  treba to tam bude.

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E