Potize se siti

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Říjen 15 16:01:47 CEST 2001

Michal Novacek <xnovace1 na nymfe07.fi.muni.cz> wrote:
 : hezkeho dne preji,
 : nemate nekdo napad cim by mohla byt zpusobena nefunkcnost site?
 : sitovka se detekuje a prida, nastavim ji IP, gateway, network, dns uplne
 : stejne jako na sousednim stroji, na kterym to de, routovaci tabulka je
 : tudiz taky stejna, ipchains nastaveny na accept all. v jadru je podpora
 : vsech sitovejch protokolu. sam na svoji IP pingnu, ale na jinou nee. takze
 : vsechno je dobre, akoratze to nefunguje. nemate nekdo nejakou radu, co sem
 : mohl zapomenout? jo distribuce je rh 7.1 a jadro 2.4.2

1) ten isty problem som mal s ISA PNP 3c509 kartou, ked nebola
spravne nastavena do non-PnP modu dosovskym ovladacom

2) ten isty problem som mal s Realtek 8139 kartou s kernelom
mensim nez 2.4.nieco (kde nieco je asi 7) na SMP stroji. Po upgrade kernelu
karta funguje

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |