knihovna on-line?

Hanus Adler had+news na integralis.cz
Úterý Říjen 16 09:42:59 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001 03:04:09 +0000 (UTC), Petr Vanek <vanous na penguin.cz> wrote:
>hledam nejaky uz napsany system pokud mozno v php/mysql pro web base verzi
>knihovniho systemu. diky velke cetnosti uzivani slov book library a
>podobne, jsem nic nenasel, mate nekdo nejaky tip?

zajímavě vypadá http://www.koha.org/

a ještě mám tip -- zeptejte se v Městské knihovně v Praze -- tam pokud
jsem to správně pochopil píšou svůj vlastní systém, třeba by se
podělili.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."