Dotaz na RH 7.2 CZ

Úterý Říjen 16 10:17:56 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Michal Vymazal wrote:

> Mam tu takovy maly dotaz na RH 7.2 CZ (nejspis na tebe Milane - minen
> Milan Kerslager). Muzu se zeptat, kdy asi tak orientacne (mesice)
> bychom se mohli tesit na novou distribuci? Priznavam, ze betu jsem se
> nainstalovat neodvazil. Nejak jsem tu zkusil nainstalovat glibc 2.2-14
> a pote, co mi prestal tisknout koffice, jsem se zase rychle vratil k
> glibc z distribuce. Chtel jsem vyzkouset KDE 2.2, no. Dospel jsem k
> zaveru, ze bude moudrejsi pockat na novou distribuci.

Chystam se na to. Nevim, jaka bude forma, ale urcite vznikne opet sada
balicku, ktere budou moci slouzit jako "update pro cestinu".

Tentokrat jsou popisy balicku a instalacni program normalne prelozeny a
nepotrebuji korekce, cili instalace je v US verzi vyhovujici a pripadne
upgrady na "ceske balicky" budou (jako vzdy) jednoduche.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz