Dlouhy Povzdech: opravdu plodna diskuze :(((

Mirek Kokrda m.kokrda na i.cz
Úterý Říjen 16 11:53:54 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Milan Kerslager wrote:
> On Tue, 16 Oct 2001, Oto Buchta wrote:

 Panove,

 opravdu mate za to, ze vase "proslulost" v linuxovych hajich a luzich,
vas zavazuje k zaplnovani teto konference, jiz delsi dobu osobnimi
vypady, dokazovaniim toho co jsem rekl/nerekl, a jak jsem to
myslel/nemyslel :(((((((( ????????

 Fakt to ma pro zbytek clenu nejaky prinos? Myslim opravdu prinos???

 Kdyby takovy flameware rozpoutal beginner, tak ho vetsina lidi posle do
RTFM ... osobni diskuze sem snad opravdu nepatri, i kdyz se tykaji linuxu.

 To bych mohl resit problem me babicky, ze se tezko uci ovladat PINE :(((

 --
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.

At free time:	  http://ho-atlas.jinak.cz
Please do not send me horrible MS documents ...
I will be pleased by PDF, RTF, plain text, etc...