Seznam dostupnych tiskaren

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Říjen 16 13:09:45 CEST 2001

Dne út 16. říjen 2001 10:11 jste napsal(a):

> Hmm zajimave info. Ja mam Debian x.y a tam je lpq ktere umi parametr -a.
> Ony existuji i jine distribuce nez RH.

To je sice pekne, ale ja mam sve servery postavene na RH6.x (samozrejmne
ozaplatovane) a kvuli takove blbosti nebudu prechazet na Debian.

> Presnejsi dotaz by asi znel, jak nato pokud tam neni lpq ktere to umi.

Presnejsi dotaz by mel znit jak ze scriptovacich jazyku (perl)  systemove
(rozumnej korektne) zjistim nainstalovane tiskarny.

> Odpoved zni, proc se nobody nekouknul do /etc/printcap?
>
> Jak snadne.

Ja netvrdim ze to neni snadne, me to jen nepripadlo systemove, protoze  je to
konfigurak pro lpd. A tudiz by lpd mel rici svetu dokola co ma a co ne. To by
me pripadlo systemove.

Diky za reakci.
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners