pridani treti sitovky ?

Tomáš Holý thom na thcom.cz
Úterý Říjen 16 13:24:16 CEST 2001

Ahoj,

mam tu podivny problem :(
pouzivame ve firme fw s Linuxem (RedHat 7, kernel 2.2.18),

je to znackovy Compaq s Pentiem 233 MMX ma ISA i PCI sbernici
byly v nem 2 sitovky 3COM 3c509 ISA COMBO
pri instalaci jsem je tam vrazil nastavil pres 3c5x9cfg.exe IRQ a MEM IO,
a linux v pohode beha ...

ted potrebujeme pridat treti sitovku (opet 3COM 3c509 ISA COMBO), ale ouha,
nejde to, Linux ji proste nevidi :(((
IRQ a MEM  IO jsou v pohode nastavene dobre
mam tu totiz jeste jeden !!! STEJNY !!!  PC s Linuxem, na kterym pobezi
Appache PHP a MySQL
a v tom ty 3 sitovky chodej v pohode - tzn jadro je po startu najde
zobrazuje eth0 - eth2
ZDURAZNUJI, ze oba dva PC jsou naprosto shodne - znackove COMPAQ stejny HDD
RAM, dokonce i FLOPPY :)

nakonec jsem v zoufalstvi zkusil prohodit HDD,
a chyba se "drzi u HDD" to znamena, v PC, kde 3 sitovky chodily ted funguji
a naopak ????

z toho logicky usuzuji, ze je problem v "HDD" neboli spise v system na nem a
v jeho nastaveni - ja ale myslel, ze linux ukazeje pri startu to co najde.

ma otazka zni, je neco specielniho potreba (nejake parametry jadra apod) aby
Linux videl Sitovky, nejake nastaveni, nebo je to proste jenom Pocitacova
DUCHARINA ???

diky za Pomoc TH