pridani treti sitovky ?

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 16 14:37:21 CEST 2001

 Tomáš Holý napsal:
> je to znackovy Compaq s Pentiem 233 MMX ma ISA i PCI sbernici
> byly v nem 2 sitovky 3COM 3c509 ISA COMBO
> pri instalaci jsem je tam vrazil nastavil pres 3c5x9cfg.exe IRQ a MEM IO,
> a linux v pohode beha ...
>
> ted potrebujeme pridat treti sitovku (opet 3COM 3c509 ISA COMBO), ale ouha,
> nejde to, Linux ji proste nevidi :(((

Podle toho, co proslo touto konferenci, tak nektere rady sitovek
3c509 nejsou uplne OK a jejich pouziti dohromady neni vzdy uplne
bezproblemove.
(Kazda zvlast chodi bez problemu, ale dohromady ...)

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : adam na rogalewicz.cz xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew                    *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."