Re: SAMBA 2.2.2- snad vyřešeno

BENET benet na kgb.cz
Úterý Říjen 16 22:02:03 CEST 2001

Hmm, ale slo mi o nejakej nazev, kterej by sel vyhledat na internetu... Kdyz
jsem vyhledaval talk, tak se objevilo spousty odkazu, ale vetsina vedla k
radiim... Kdyz se vyhledava chat, tak taky smula - objevi se hafo softwareu,
ale asi u vsech je potreba pripojeni bud k osobnimu serveru
zprostredkovavajici IRC server, nebo na internet a pripojeni na internetovej
IRC server - ovsem, byla by moznost zrealizovat na linuxu IRC server, ale
problemy nastanou, pokud masina s linuxem nebude zapnuta, a nekteri si budou
chtit pokecat po windowsech... A na windows jsem nenasel zadnou moznost jak
udelat IRC server (tedy, aspon moznost FREE)
V kazdym pripade diky za odpoved, ale jsem ponekud tupejsi...
S pozdravem BENET