cteni emailu pres web

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Říjen 16 22:28:44 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Petr Žanta wrote:

> Hledam jednoduchou php aplikaci pro cteni emailu pomoci weboveho
> rozhrani. Nasel jsem OCS a TWIG ale urcite existuje neco jednoduzsiho...
Na instalaci jsou vsechny stejne jednoduche. Nema smysl hledat
nejjednodussi. Ja ted pouzivam  SquirrelMail, ktery pro svou funkci
nevyzaduje zadnou databazi a staci ho proste zkopirovat do adresare,
ktereho chcete, vytvorit adresari data dat prava 777, zmenit vlastnika
adresare SquirrelMail na apache.apache a z ./config spustit ./conf.pl nebo
tak nejak, provest par stupidnich nasttaveni a je to. Mel jsem to cca za 3
minuty a jsem s nim zatim maximalne spokojen. Jedniny problem ma s
NEKTERYMI html e-maily.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..