IRC klient bez pripojeni na internet?

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Středa Říjen 17 10:10:02 CEST 2001

Dne st 17. říjen 2001 11:57 jste napsal(a):
> Hmm, tak nevim, jestli to sem doslo, nebo ne, tak to zkusim jeste jednou,
> Myslel jsem neco, co lze nejakym vyhledavacem nalezt na internetu....
> Pokud hledam talk, tak se objevi hafo odpovedi, ale vetsinou na radia,
> kdyz zkousim chat, tak se objevi jeste vetsi hafo, ale vsechny potrebuji
> k behu pritmnost a dostupnost IRC serveru. Slo mi o to, aby v pripade, ze
> nebude funkcni (tedy treba vypnuty) linux, a budou si chtit pokecat dva
> uzivatele windowsu, tak aby to slo i bez linuxoveho IRC serveru... (adresy
> IP jsou prideleny staticky, tedy aby sly jednotlivy uzivatele adresovat
> [...]
pokud Vam jde jen o dva uzivatele a ne o skupiny uzivatelu, tak stejnou
funkci jako ma UN*Xovy talk umi WinTalk. Kde roste Vam ale fakt nereknu (ne
ze bych nechtel ale uz si to za ty roky nepamatuju). Zadny server, spojeni
peer-to-peer. Ma to okynka a tak. Ovsem komunikaci vice lidi naraz s tim
neudelate.

Tomas Dudasko

P.S.:Omlouvam se za OT.