INIT: cannot execute "/sbin/init.d/boot"

Středa Říjen 17 10:18:54 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Michal Chocholac wrote:

> podarilo se mi paradne zhulit nas pracovni server (SuSE 7.0). Zkousel jsem
> automounter a pravdepodobne jsem premountoval root adresar... :o( Po
> resetu uz linux nenabehl, pricemz jadro pri startu hlasi:
>
> <cut>
> autorun ...
> ... autorun DONE.
> VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly.
> change_root: old root has d_count=1
> Trying to unmount old root ... okay
> Freeing unused kernel memory : 76k freed
> INIT: version 2.78 booting
> INIT: cannot execute "/sbin/init.d/boot"

Podarilo se pripoji korenovy FS, spustit init, ale nepodarilo se spustit
startovaci skripty. To muze mit ruzne duvody vcetne toho, ze jsou z casti
prepsany.

Nastartujte system do rescue rezimu a zkontrolujte jeho integritu (tj.
neco jako rpm -Va, SuSE ma neco podobneho i v menu YaSTu).

Pak zkontrolujte vsechny startovaci skripty, ktere init spousti (podle
/etc/inittab).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz