linux vs. palm m50x

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Středa Říjen 17 10:23:13 CEST 2001

> prohledaval archivy,
> palm vyrabi i

Jo jsou i nejake seriove kolebky pro 505, nevidel jsem je, ale jsou v
nabidce treba na www.digitalshop.cz

Ale mel bych na vas jinou prosbu, nedavno mi zkolaboval starsi pilot s Palm
OS 1 a prisel jsem o cestinu. Bylo to neco jako Lokalizace Unicom ci podobne
a pouzivalo to snad i HackMastera. Hledal jsem ale nenazezl protoze vse
ostatni je pro vyssi verze. Nemate to nekdo doma nebo nevite kde to sehnat?
Kdysi to bylo ke stazeni i na mobilu, ale uz tam nic neni :-(

Diky
Zip