OT: Kabel pro UPS

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Říjen 17 11:19:21 CEST 2001

On Wed, 17 Oct 2001, Miroslav Kolombo wrote:

> Vcera jsem si to zjistoval na Invexu.
> Kabel je "dusevni vlastnictvi" APC,
> prislusny soft je volny k APC UPS.

;-))) Dusenve vlastnia kus kabla .. to je dobre .. APC goes Borg?

Ktovie kto bol v tom stanku na Invexe, je celkom mozne, ze ich firemny
pravnik by dal inu odpoved. Neviem o tom ze by pojem "dusevne vlastnictvo"
bol v nasich koncinach nieco platny.

Ked si kupim UPS (je mojim skutocnym vlastnictvom), mozem ju prepojit s
masinou akymkolvek kablom, napr. aj takym co ju skratne a znici, alebo co
bude nahodou rovnako zapojeny ako original od nich - do toho nemaju co
kecat. Oni mozu odmietnut dat mi jeho zapojenie, ale to je vsetko. Ako
zakaznika ma to mozno nastve a kupim inu znacku, no to uz je o inom.

--
jozef  :-)