A uz toho nechte (Was: Re: Dlouhy Povzdech: opravdu plodna diskuze :((()

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 17 11:52:30 CEST 2001

Mirek Kokrda wrote:

> Panove,
>
> opravdu mate za to, ze vase "proslulost" v linuxovych hajich a luzich,
>vas zavazuje k zaplnovani teto konference, jiz delsi dobu osobnimi
>vypady, dokazovaniim toho co jsem rekl/nerekl, a jak jsem to
>myslel/nemyslel :(((((((( ????????
>
> Fakt to ma pro zbytek clenu nejaky prinos? Myslim opravdu prinos???
>
> Kdyby takovy flameware rozpoutal beginner, tak ho vetsina lidi posle do
>RTFM ... osobni diskuze sem snad opravdu nepatri, i kdyz se tykaji linuxu.
>
> To bych mohl resit problem me babicky, ze se tezko uci ovladat PINE :(((

Ac jindy mlcici, tentokrat se pridam.
Uz tech vylevu nechte! Nepochybuji, ze z "diskuse" vzejde spusta
uzitecnych veci, ale ostatni na podobne debaty zvykli urcite nejsou :-(
Mimochodem, pripominam svuj vlastni thread s nazvem

Navrh - popiste strom vyvoje jadra (was:Re: Vyvoj jadra bez linuse a coxe)

 ze dne 23.8.2001 na ktery ani jeden z Vas, panove, nereagoval!
Co rikate, nebyla by vhodna chvilka si sednout ke stolu a zacit kreslit?
Myslim, ze takova debata bude nevyhnutelne kontruktivni (viz. thread).
cut ----------------
Pojdme se dohodnout tak, ze kazdy kritik na kazdou svou kritiku musi
navrhnout reseni, ktere je taktez mozne podrobit kritice.
Zastup kritiku proridl a lide zacali pracovat. Dodnes tomuto modelu
fandim a pouzivam jej. Neverili by jste, co to s lidmi udela. Reseni
muze navrhnout kazdy (jisteze i dilci reseni), ale pak ma take za
povinnost toto reseni vysvetlit a zduvodnit. Hezke, ze?
end cut ---------

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz