Problem 1024. cylindru pri instalaci LINUXU s WIN98SE

kgb_benet na kgb.cz kgb_benet na kgb.cz
Středa Říjen 17 14:36:40 CEST 2001

Jeste dodatek - je nutne nejdriv rozdelit disk fdiskem, pote znova
spustit DiskDruida a u nej priradit oddily - sice bude DiskDruid
nadavat, ze tam ty oddily jsou blbe (znova chyba 1024 cyl.), ale jde
prekecat, ze to vezme (s tim, ze vypise riziko zniceni MB - ale vetsina
MB podporuje zavadeni z oblasti nad 1024, takze zase az tak moc asi
nehrozi) - aspon myslim, ze nejak tak to bylo...

> Tenhle problem jsem mel taky, jde vyresit fdiskem (ale malinko to chce
> si s nim pohrat...) Osobne jsem instalovatl w2k a na to RH7.1, kazda
> oblast mela 8GB
S pozdravem
BENET