chyba pri opetovnem bind u socketu

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Středa Říjen 17 14:28:04 CEST 2001

Dobry odpoledne,
pisu program, ktery pouziva bind portu pro komunikaci se sockety.
Problemem je, ze kdyz ho ted ladim, tak ho musim spoustet opakovane
a pri tom jsem narazil na to, ze nekdy mi volani bind
selze s chybou, ze port je jiz obsazeny.
Jsem si jisty, ze port vzdy zavru (shutdown a close), ale presto
(tak 1 z 5) to pri pristim startu zahlasi chybu. Musim pockat nejakou
dobu (asi tak 10 min) a pak to jde.
Otazka:
1) cim to muze byt
2) v pripade nuspechu bodu 1, jak donutit linux aby bral ten port po
skonceni programu jako volny
3) Nebo delam nejakou chybu?

Moc diky, uz me to zacina otravovat.
S pranim hezkeho dne Radek

PS: MDK 8.1 s jadrem 2.4.8 s ditribuce, ale delalo to i s 8.0 (2.4.3 s
distribuce)