pristup do /home/user/public_html

Karel Kozlovsky kozlovsk na ceres.spszl.cz
Středa Říjen 17 15:47:36 CEST 2001

On Wed, 17 Oct 2001, Jiri Chaloupka wrote:

> Ve sve nezkusenosti :-) jsem se nzarazil nad nasledujicim:
>
> Na serveru (nastesti jen internim a pristupnym jen pro interni sit) maji
> domovske adresare userove. V kazdem adresari je podadresar public_html pro
> webove projekty. Tento adresar ma pristupova prava nastavena pro cteni a
> spousteni pro vsechny, vlastni adresar /home/user pouze pro usera. Nicmene
> kdyz k tomu podadresari pristoupim res web klienta (server/~user/) dostanu
> odmitnuty pristup. Pomuze pouze pokud nastavim pristup pro cteni pro
> vsechny i do adresare /home/user, nicmene pak do toho homu mohou i jini
> [...]
no takovyto problem jsme take resili staci pokud lusers home ma prava rwx
por usera a x pro ostatni pak v jeho houmu si muze nastavit prava temer
jak chce. ale pro public_html musi byt rx pro ostatni.
	s pozdravem Karel Kozlovsky