Emacs a UTF8 - problem (asi) fontu

Oto Buchta tapik na neo.cz
Středa Říjen 17 16:08:12 CEST 2001

Ahojte,
dostal jsem se dneska do velmi neprijemne situace, kdyz jsem se snazil
editovat soubor, ktery jsem z ISO-8859-2 prevedl do UTF-8.
Velmi jsem se divil, kdyz jsem ho otevrel, ze se mi objevuji ctverecky misto
ceskych znaku. Problem je velmi jednoduse opakovatelny:
Nastaveni mam defaultni ceske (implicitne iso-8859-2)
C-x C-f novy soubor
napisu ceske znaky - vidim ceske znaky
C-x RET c utf-8 C-x C-s
C-x RET c utf-8 C-x C-v
no a uz ceske znaky nevidim, jenom ctverecky
pripisu dalsi ceske znaky  vidim  ctverecky a ceske znaky
C-x RET c utf-8 C-x C-s
C-x RET c utf-8 C-x C-v
no a i ty posledni ceske znaky zectvereckovati

Mohl by mi, prosim, nekdo poradit, jak na to?
Pokud si zobrazim dany soubor necim jinym, co UTF-8 podporuje, vidim to hezky
cesky.
Diky predem,
--
Oto 'tapik' Buchta