RPM vs. kompilace

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Říjen 17 15:23:02 CEST 2001

"Martin Pavlas" <mpavlas na parscom.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3BCD7562.EE9DBEAE na parscom.cz...

> Takze to mam pochopit tak, ze kdyz ma nekdo roota a i kdyz neni jadro
> zkompilovane s podporou modulu, muze vlozit do jadra svuj modul?

Nemoze ho vlozit s pouzitim obvykleho API pre vkladanie modulov,
t.j. insmod nespravi. Nic mu ale nebrani poprepisovat obraz jadra
v pamati tak, ze dosiahne rovnaky efekt.

> Takze je to zbytecne, resp. da se to obejit?

Obist sa to da. Ci je to zbytocne je otazka - "akademicky" to zbytocne
rozhodne je, v praxi existuju rozne pohlady (napr. chcem zastavit
script kiddies a ak to niekto prelomi, nech si hackuje). Je na vas,
ku ktorej skole patrite.

Zdravi
--
                                                          Stano