SO a ceske html [was: Prvni dojem ze StarOffice 6.0 Beta]

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Středa Říjen 17 19:48:55 CEST 2001

On 16 Oct 2001, Peter Cernoch wrote:

>  To je pravda, ale jestli se nemylim stejny
> problem byl i se SO5.2. Myslim ze tady kdysi nekdo prezentoval nejaky
> skript ktery pak vysledny html soubor prosel a nahradil potrebne znaky.
Neni to tak docela pravda. Sice 5.2 jako editor www stranek nepouzivam
(Davam prednost vyborne Quante :)), ale nedalo mi to a zkusil jsem
vytvorit stranku, ve ktere se to hemzilo "Zlutouckyma konema..." :) a
vsechny browsery na mem compu to zobrazily korektne (linux: Mozilla 0.9.3,
Netscape 4.77, links, lynx; Windows: Opera 5.12, IE 5.0). Pokud vim,
neprovadel jsem zadne dodatecne upravy sablon. Je fakt, ze po pohledu do
zdroje se znaky horni rady klavesnice prevedou na nasledujici
"+ěščřžýáíé=" ale browsery si s tim poradily
(v hlavicce je standardne vyhovujici:
"....CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2")

MZ
--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/