StarOffice a "save file error"

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Středa Říjen 17 19:48:54 CEST 2001

Dobry den.

Kvuli pristupu z Windows 98 mam folder s dokumenty na partition FAT32. Po
otevreni souboru (jakehokoliv) v SO 5.2 a provedeni uprav nejde soubor
ulozit: hlasi chybu napr. pro soubor Pokus

	Error saving dokument pokus:
	Write Error.
	Error writting file .

(ta tecka je skutecne s mezerou)

Je uplne jedno, jestli ma 8 znaku nebo vice, jestli je s diakritikou...
nebo ne. Nejlepsi je, ze SO odmita ukladat jen soubory "vlastniho"
formatu: sdw (text), sdc (sheet). Kdyz ulozim zminovany soubor jako rtf
nebo txt, tak v pohode.

Pred nejakou dobou (asi pred rokem) tu probehla diskuse na toto tema. Sice
jsem to v archivu nenasel :( ale v principu si pamatuju, ze se asi jednalo
o toto:
1. Pristupova prava na disk
2. mala/velka pismena v nazvu folderu (SO vsechno bere v malych)

Protoze muzu zapisovat txt nebo rtf si myslim, ze ani jeden pripad neni
muj problem. Bratrovi to napr. funguje se stejnym nastavenim SO,
fstab(pomahal jsem mu s tim :)). Momentalne me uz nic nenapada (s vyjimkou
reinstalace a znovunastavovani, coz se mi momentalne nechce ;)). Je na tom
nekdo lepe? Predem dekuji.

Na linuxovy disk lze zapisovat vsechny formaty

MZ

--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/