Dve ATI a ISA TV Tuner

Radim Sedivy xsedivy na fi.muni.cz
Středa Říjen 17 20:53:11 CEST 2001

   Pekny den,

   mejme (1)ATI Rage IIC 4MB AGP, (2)ATI Rage Pro 4MB PCI a (3)ATI ISA TV
Tuner.
 1 a 3 propojeno AMC kabelem chodi pod RH7.0 Mandrake 8.0 i Debianem
xatitv pekne. Jakmile ale pripojim do MB Soltek i 2, hlasi cannot open
device. Kdyz pripojim AMC kabel na 2, zadna zmena. Zkousel jsem nastavit
v BIOSu Init PCI graphic first (misto AGP) ale nepomohlo.
   BTW existuje nejake HOWTO (nebo jiny pointer) pro rozchazeni dvou
grafickych karet?

  PS: Diky vsem za odpovedi tykajici se zeleza pro squid.

-- Radim Sedivy
mailto:sedivy na seznam.cz, http://www.fi.muni.cz/~xsedivy
Sign: Zacal jsem sbirat telefonni karty. Diky za kazdou i kupon ET, RM,
Oskar.