emacs, barva pozadi x barva pozadi pod pismem

gum na centrum.cz gum na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 18 00:29:52 CEST 2001

Zdravím,

dekuji za odpoved, ale zatim se nedari...

> Date: Mon, 15 Oct 2001 10:37:54 +0000 (UTC)
> From: Oto Buchta <tapik na neo.cz>
> Newsgroups: cz.comp.linux
> Subject: Re: emacs, barva pozadi x barva pozadi pod pismem

> To jedna y mala "demenci", ktere mi na emacsu vadi. Snazi se sam
> rozhodnout,
> jestli ma zobrazovat inverzne nebo ne. A nekdy se mu to
> nepovede.
> Z historicekho hlediska mi zustal v .gnu-emacs (pro SuSE,
> standardne v .emacs)
> zakomentovany radek

> ;;(set-face-inverse-video-p 'default t);; only for RedHat and
KDE :-(((
vyzkousel jsem tento prepinac zapnout i vypnout, ale nepomohlo to.
Vysledek najdete na:
http://gum.webpark.cz/emacs_inverse_t.gif
http://gum.webpark.cz/emacs_inverse_f.gif

S tim souvisi dalsi otazka: "Existuje nejaky prehledny popis
zakladnich parametru, ktere se nastavuji v .emacs?"

Hezky den,
-j

-----
Zajímanvosti z veletrhu INVEX na http://invex.centrum.cz