x/gdm bez lokalniho Xserveru

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 18 03:13:43 CEST 2001

On Wed, Oct 17, 2001 at 11:48:37PM +0200, Miroslav Pragl wrote:
> Prosim o doporuceni jak nejcisteji spoustet xdm/gdm bez lokalniho X serveru
> (jen jako DMCP server).
>
> Nejsem si jist, zda to lze pomoci standardniho nastaveni pro X v inittab -
> budu vubec v runlevelu 5 kdyz mi nepobezi xserver? nebo mam gdm nacpat do
> runlevel3? neco jako
>     gdm:3:respawn:/usr/bin/gdm
> Dekuji za objasneni, mam v tom zmatok

Pokud v tomhle nedoslo k nejake zmene, tak xdm v runlevel 5 poustel
X server na lokalni display kvuli definici v /etc/X11/xdm/Xservers,
totiz:

:0 local /usr/X11R6/bin/X

No a kdyz ji vyhodite... :-)
Ta radka s gdm v /etc/inittab IMHO neni vubec treba --- mel by to obsluhovat prefdm.

V jakem runlevelu tou dobou budete vy osobne nevim :-)))

Pekny den (resp. dobrou noc)
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz