Temer vyreseno: Re: Emacs a UTF8 - problem (asi) fontu

Oto Buchta tapik na neo.cz
Čtvrtek Říjen 18 10:39:48 CEST 2001

Dne st 17. říjen 2001 20:53 Vaclav Stepan napsal(a):

> IMHO pokud v Emacsu chcete otevrit neco, co je v UTF-8, musite
> mit UTF-8 font (odkaz na jeden tu pred par dny probehl, thread byl o TeXu,
> Emacsu a azbuce) a podporu UTF-8 v emacsu (coz asi mate, ze :-) ).
> (Emacs 20.7 pod X)

Diky za pomoc. Vas postup samozrejme fungoval. Problem je v tom, ze potrebuji
dostat tento font pouze na zobrazovani UTF-8 souboru. Po describe-fontset
jsem si nasel, ze mam trubka pouzit defaultni fontset, ktery neobsahuje
nastaveni pro unicode-*. Tak jsem proste pres S-down-mouse-1 vybral fontset
15utf: 15 dot Bold a razem se vse zobrazovalo, jak ma.
Ted uz jenom prijit, jak to nastavit do .Xdefaults, aby to korektne sezral.

Kazdopadne diky za pomoc, protoze mne nasmerovala pri hledani spravnym smerem.
--
Oto 'tapik' Buchta