Oznameni o doslem mailu

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 18 13:36:16 CEST 2001

> kdyz to shrneme - mate pocitac, ktery je NEDOSAZITELNY a chcete po jinem
> pocitaci (mailserveru), aby na nej SAHAL (upozornoval jej o prijatem mailu)?
>
> Pravda je asi nekde mezi, takze to rozvedte ...

Mam mailserver server.domena1. Dale je firewall.domena2 a
mujpocitac.domena2. Pres firewall posta nechodi. Ja po mailserveru chci,
aby pri prichodu posty nejak na muj pocitac sahnul, a ten si pak postu
pres POP3 stahnul. Pokud zrovna bude pocitac nedostupny (vypadek site,
elektricke site, odvezeni meho pocitace na tyden pryc apod...) nemelo by
to sahani mit zadny vedlejsi efekt, postu bych si stahnul pozdeji.

A predstava SAHNOUT = poslat mail se mi zda divna (nevim, jak
poslat mail jinak, nez se na muj pocitat prihlasit pres ssh a mail poslat
lokalne). To uz by bylo lepsi z toho mailserveru u me vzdalene spustit
stahovani, ale to si mi zda jako dost agresivni SAHNUTI.

--
Honza Houstek