Oznameni o doslem mailu

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 18 14:01:03 CEST 2001

On Thu, 18 Oct 2001, Miroslav Pragl wrote:

> a jak si na nej sahne pres firewall? co se ze SERVER na MUJPOCITAC pres
> FIREWALL vubec dostane??????
> dotahnete ten popis plz

Abych se priznal, nikdy jsem to moc nezkoumal. Vim jen, ze urcite
neprojde posta a http, sluzby jako ssh, ftp, ... jsou zakazane zvenku z
internetu (to neni pripad mailserveru), nicmene i to se da obejit
spustenim sluzby na vysokem portu (tam ten firewall snad jen loguje).
Takze zadny moc omezujici firewall (z pohledu mailserveru) to neni, jen
tudy proste nechodi posta :-(

--
Honza Houstek