30 GB disk pod linuxem

David Michal david.michal na czechwireless.cz
Čtvrtek Říjen 18 14:46:43 CEST 2001

Zdravim,
Mozna placnu nesmysl, ale podobny problem jsem mel nedavno take s diskem od
IBM. A pomohlo mi nastaveni disku na 15 head logical architecture.
Presne jsme to nepochopil ale slo tam o vlastnost radice IDE ktery pri
nastaveni na 16 head pracoval nekoretne. Na strankach IBM o tom maji
pobrodbnejsi psani.
David

zdravim,
mam problem s IBM 307030 pod linuxem. Donedavna jsem mel nainstalovany
debian potato a vsechno v pohode slapalo.
Pak jsem to ale cely predelaval, nainstaloval si wokna, Partition magic 6.0
a Norton Utilities 2001. NU mi nasli dva vadne sectory nekde v pulce disku.
Nevim, jsetli to s tim nejak souvisi, ale od doby po predelavce mi jadro ne
a ne najit disk jako 30GB, ale vzdycky to ohlasi neco pres 2GB a fdisk mi
nechce zbastit, ze mi nektere oddily zacinaji nebo konci za "koncem" disku
(tema 2GB).
Co s tim, pokud chci naistalovat linux, musim vse zrusit a pouzivat pouze
2GB, coz je dost hloupe.
Navic ani moc neverim tomu, ze kdybych celej disk smazal nejak si pomuzu.
Ma nekdo teorii, jak se to mohlo stat? Nebo alespon co s tim?     diky
Vitek