Oznameni o doslem mailu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Čtvrtek Říjen 18 15:36:31 CEST 2001

> Mel jsem pocit, ze to posilani mailu bylo mysleno na oznamovani dosle
> posty. Coz mi ted zni nejak divne. Proc by nekdo oznamoval
> doslou postu
> tim, ze posle dopis, ktery zpusobi aktivaci stahovace posty.

asi proto ze cilovy pocitac neni pristupny ze sveta a navic neni zaply
porad, takze nemuze prijimat postu ze "sveta" ani primo, ani relayovanim
pres zmineny mailserver (pokud by byl par dni vypnuty posta se vrati)

nicmene pokud mailserver muze poslat postu klientovi a ten ji pomoci
.forward vyuziji ke STAHNUTI posty treba fetchmailem pres ssh je to neco
jineho - pokud se toto oznameni ztrati tolik to nevadi, puvodni zprava stale
existuje

prirovnal bych to spis k tomu ze postacka nese balicek ale adresat neni
doma - i vhodi mu do kastliku dorucenku

je to reseni kostrbate, ale proc nefunkcni?

MP