samba 2.2.2 + sdileni

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 18 19:09:58 CEST 2001

> Zdravim,
> mam nasledujici problem se sambou.
> situace:
>
> adresare na disku:                 samba sdileni       secury =share
> /verejne/                                \\server\verejne     public = yes
> /verejne/tajne                          \\server\tajne        usermap =
> pepa
>
> Jenze ja bych potreboval, aby  adresar /verejne/tajne   byl pres
> sambu dostupny jako  \\server\verejne\tajne .     Jak to mam
> zapsat do smb.conf?
> Dik za kazdou radu.
> [...]

Mozna to bude hodne mimo, ale kdyz bude skupina ( napr. "mygroup") ktera jako
jedina by mela mit pristup do toho adresare a  udela se neco jako :

drwxrwx---    2 root     mygroup        80 říj 18 19:02 Tajne

tak by snad nikdo krome toho kdo je ve skupine "mygroup" ( nebo je "root")
nemel mit pristup, nebo ne ?

--
S pozdravem
                 Kebert Martin