Neexistujici uzivatel v sendmailu

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Čtvrtek Říjen 18 19:25:51 CEST 2001

Pomozte mi prosim, kdyz z klienta posilam postu pres sendmail na domenu,
kterou ma zpracovavat a spletu se ve jmenu pred @ tak mi to hodi ze postu
nelze odeslat, user unknown.

Mam neco dopsat do aliasu (a co) aby vsechny chybne maily na neexistujici
uzivatele prijal a  poslal treba rootovi ? Nebo by mi i stacilo, kdyby je
prijal a pak vratil zpet odesilateli s oznamenim chyby. Ale sendmail ten
mail ani neprijme... (Radeji bych byl pro prvni variantu)

V konferenci jsem videl radu typu dopsat vsechny uzivatele do virtusertable
a nakonec dat jen @domena.cz, ale to mi pripada hloupe opisovat vsechny
uzivatele a aliasy znovu do virtusertable, je to duplicitni prace a navic
pri desitkach uzivatelu....

Myslim si ze je to uplna blbost, ale opravdu si nevim rady.

Diky Dalibor Kouril, SORBI a.s.