PCMCIA Ethernet v RH 6.2

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Říjen 17 22:51:39 CEST 2001

Zdravim,

> po celkem uspesne instalaci RH 6.2 ...
> dokud neprijde "starting PCMCIA". Tam vse vytuhne
> a nepomuze ani teply restart, je potreba vypnout stroj.
> Toto se deje naprosto reprodukovatelne, i po reinstalaci
> systemu, je jedno, zda je karta v sachte nebo ne.

nevim, jak je tomu u notebooku, ale presne takhle se chova
RH6.2 v pocitacich s redukci PCI/PCMCIA s chipem Ricoh R5C475.

Je zapotrebi pouzit nejakou novejsi verzi pcmcia-cs, treba
http://prdownloads.sourceforge.net/pcmcia-cs/pcmcia-cs-3.1.29.tar.gz

> Moje prosba zni: Jak to udelat, aby radne rozbehl system,
> aby bylo mozno badat nad tim, jak PCMCIA zprovoznit?

Behem startu nabizi system "interaktivni" nabeh sluzeb (pismeno
"i"). Nepomuze _preskoceni_ startu sluzby pcmcia ?

> Ze zmineneho nouzoveho prihlaseni roota neco pozmenit
> moc nejde, protoze pri pokusu o zapis na disk Linux odpovida,
> ze souborovy system je pouze pro cteni.

jak jsem to pochopil, tak jste ve stavu "udrzby" filesystemu.
Pokud ano, tak by Vam pomohl prikaz "e2fsck /dev/hda3"
(pripadne ten oddil, ktery Vam hodil chybu) a po potvrzeni
vsech dotazu staci reboot.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz