Framebuffer a nvidia

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Říjen 18 22:13:19 CEST 2001

Dobrý den,

rád bych věděl, zda někdo z přítomných úspěšně užívá ovladač rivafb
na textové konzole a zároveň firemní GLX ovladače v XFree. Dostal
jsem se do stavu, kdy můžu používat buď jedno nebo druhé, ale nikoliv
obé současně (nezavede se ovladač Nvidia v X serveru).

Když už se ptám na framebuffer. Ví někdo co předat mám jádru, aby se
framebuffer nastartoval rovnou v rozlišení 1024x768-75Hz a nemusel
jsem ho přepínat "ručně" pomocí fbset?  Dokumentace k rivafb IMHO
neexistuje a dnes večer mám jiné plány než studovat fbdev.c ;-)

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467