pristup do /home/user/public_html

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 19 09:04:51 CEST 2001

Karel Kozlovsky wrote:
: On Wed, 17 Oct 2001, Jiri Chaloupka wrote:
:
: > Ve sve nezkusenosti :-) jsem se nzarazil nad nasledujicim:
: >
: > Na serveru (nastesti jen internim a pristupnym jen pro interni sit) maji
: > domovske adresare userove. V kazdem adresari je podadresar public_html pro
: > webove projekty. Tento adresar ma pristupova prava nastavena pro cteni a
: > spousteni pro vsechny, vlastni adresar /home/user pouze pro usera. Nicmene
: > kdyz k tomu podadresari pristoupim res web klienta (server/~user/) dostanu
: > odmitnuty pristup. Pomuze pouze pokud nastavim pristup pro cteni pro
: > vsechny i do adresare /home/user, nicmene pak do toho homu mohou i jini
: > uzivatele.
: > Je to dannost nebo s tim lze neco delat?
: >
: no takovyto problem jsme take resili staci pokud lusers home ma prava rwx
: por usera a x pro ostatni pak v jeho houmu si muze nastavit prava temer
: jak chce. ale pro public_html musi byt rx pro ostatni.

	public_html nemusi mit ani rx pro ostatni, staci "x".

-Y.

   The kernel is not there to cover up for usermode programmers inability
to get things right.  It has enough to do covering up for the hardware folk.
(Alan Cox)